Brand in keuken gidsen De Klauwaerts

Zondagmiddag was er een keukenbrand in de lokalen van de Gidsen De Klauwaerts aan Eikevelden in Geel. Een brandende frietketel zorgde voor heel wat schade in de keuken. De aanwezige leiding kon de vlammen milderen door er het branddeken uit de keuken over te werpen.

De brandweer van Geel kwam ter plaatse en had de vlammen snel geblust. Er is heel wat schade in de keuken.

De activiteiten van de vereniging kunnen gewoon verder buiten georganiseerd worden. Ook zondag speelden de kinderen al gewoon buiten.