Bewoner valt in slaap met sigaret, appartement in brand

De brandweer van Herentals moest vrijdagmorgen rond 3u uitrukken voor een brand in een appartement aan de Bovenrij in Herentals. Een bewoner was er met een sigaret in slaap gevallen. Hij kon zelf buiten geraken. Zijn moeder moest door de brandweer met de ladderwagen geëvacueerd worden. Ook 2 andere personen in het appartement geraakten tijdig buiten. Ze werden wel ter controle naar het ziekenhuis gebracht. Het appartement brandde uit. Het gebouw is onbewoonbaar door rook- en waterschade.