Brand in serviceflat, bewoner aan hand gewond

In  de nacht van donderdag op vrijdag heeft een keukenbrand in een serviceflat in het woonzorgcentrum Sint-Augustinus in de Legrellestraat in Berlaar onbewoonbaar gemaakt. De 89-jarige bewoner was rond 1.45u nog gestart met frieten bakken. Daarna was hij in slaap gevallen. De brandweer van Berlaar had de vlammen snel onder controle. De bewoner raakte gewond aan zijn hand. 16 bewoners werden een tijdlang geëvacueerd.

DELEN
Vorig artikelHeistse rommelmarkt geannuleerd tot 31/8
Volgend artikelDuurzame helden gezocht
De mens achter het nieuws. Ludo zette 39 jaar geleden zijn eerste stappen bij Dagblad Het Volk, bouwde mee de berichtenkrant van TV Kempen & RTV uit en maakte de site van ThalsFM groot. Nu is hij hoofdredacteur.