Bewoner valt met sigaret in slaap, woning vol rook

De brandweer van Herenthout moest zondagavond rond 21.20u uitrukken naar een woning aan de Bergensesteenweg. Daar was de bewoner met een sigaret in slaap gevallen. Een kussensloop vatte vuur en zette de woning vol rook. De bewoner had teveel rook ingeademd en moest voor verzorging naar het ziekenhuis.

DELEN
Vorig artikelInbrekers stelen boormachines en fietsen
Volgend artikelTakeldienst Jimmy Verwimp opnieuw actief
De mens achter het nieuws. Ludo zette 39 jaar geleden zijn eerste stappen bij Dagblad Het Volk, bouwde mee de berichtenkrant van TV Kempen & RTV uit en maakte de site van ThalsFM groot. Nu is hij hoofdredacteur.