Man krijgt teveel rook binnen bij brand appartement

Ziekenwagen, ambulance
Foto: archief

De bewoner van een appartement aan de Geelseweg in Olen kon donderdagochtend door de brandweer van Herentals gered worden uit zijn brandend appartement. Hij had teveel rook ingeademd en moest naar het AZ Herentals. De bewoners van de andere appartementen moesten even hun appartement verlaten maar konden dat nadat het door de brandweer verlucht was, opnieuw intrekken. In het appartement was er heel wat schade.